loading...
LiMusic.ir - دانلود رایگان موزیک و فیلم با لینک مستقیم
امیرعلی بازدید : 109 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)
دانلود آهنگ سوگند به نام هیچکی مثل من
Download New Song By Sogand Called Hichki Mesleh Man
دانلود آهنگ سوگند به نام هیچکی مثل من
متن ترانه
هیچکی مثل من تورو نفهمید
هیچکی مثل من تورو نبخشید
هیچکی مثل من تنهای تنها
هیچکی مثل تو به من نخندید
مردی که عمرش ، بی تو به سر شد
دیوونه بود و دیوونه تر شد!
با اینکه عشقی از تو نمیدید
با سایه تو مرد سفر شد…
انگار نه انگار ، چشماتو بستی!
انگار نه انگار ، قلبی شکستی!
انگار فقط من… دیوونه بودم
خوش باشی هرجا با هر که هستی
خوش باشی هرجا با هر که هستی…
هیچکی مثل تو زیبا و ظالم
مثل تو مغرور پیدا نمیشه
هیچکی مثل تو با قلب سنگش
پیش یه عاشق رسوا نمیشه!
انگار نه انگار ، چشماتو بستی!
انگار نه انگار ، قلبی شکستی!
انگار فقط من… دیوونه بودم
خوش باشی هرجا با هر که هستی
خوش باشی هرجا با هر که هستی…
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 5,084